TPCH Nieuwsbulletin

Agenda ingelaste Algemene Ledenvergadering 8 oktober 2018

Hierbij nodigen wij alle leden graag uit voor een extra ingelaste ledenvergadering. Gezien het belang van het onderwerp roepen wij alle leden op om deze ALV te bezoeken en om gebruik te maken van hun stemrecht. Conform de statuten zijn alleen Seniorleden (zij die voor 1 januari 2018 de zeventienjarige leeftijd hebben bereikt) stemgerechtigd.

Agenda algemene ledenvergadering inzake Padel

Datum: 8 oktober 2018
Aanvang: 20:00 uur
Locatie: kantine TC Heiloo United

1. Opening
  2. Terugkoppeling bevindingen commissie:
    1. Toegevoegde waarde van padel voor TC Heiloo United
    2. Organisatie van padel binnen TC Heiloo United
    3. Technisch realisatie van padel binnen TC Heiloo United
  3. Financiering en financieel model
  4. Voorstel bestuur (zie ook www.tcheiloounited.nl , kopje Padel)
  5. In stemming brengen voorstel bestuur
  6. Afsluiting

Voor wie zich wil voorbereiden met informatie over Padel

We raden iedereen aan zich goed voor te bereiden op deze extra ALV.
Daarvoor zijn allerlei mogelijkheden:

• Ervaar zelf padel bij TC Daalmeer, Klaas Bootpad 4 in Alkmaar. TC Heiloo United kan dankzij de medewerkering van TC Daalmeer een gratis padelclinic aanbieden! Er zijn nog enkele plekken vrij voor de clinic die op zondag 30 september om 16:30 uur start (de clinic van 15:00 is al vol). Aanmelden kan per mail aan padelclinic@tcheiloounited.nl onder vermelding van naam, telefoonnummer, e-mail en leeftijd. Vol=vol!
  • De tennisbond KNLTB heeft op haar website informatie over padel: KNLTB over Padel
  • Op de website www.tcheiloounited.nl is onder het kopje Padel meer informatie terug te vinden over padel en de plannen binnen TC Heiloo United. Hier zijn o.a. antwoorden te vinden op de meest gestelde vragen
  • Voor een algemene indruk over Padel zou je bijvoorbeeld het volgende filmpje kunnen bekijken: filmpje padel